مدل های استند گل برای دکوراسیون پذیرایی
نوشته شده توسط : امین

گل و گیاه حس نشاط و شادابی را برای انسان به ارمغان می آورد و همه مکان های سرسبز و زیبا را دوست دارند. خانه هایی که دارای حیاط، چاه، باغ و درخت و سرسبزی هستند، هر روز جلوی چشمانشان است، اما خانه های آپارتمانی می توانند از گلدان های کوچک و بزرگ برای ایجاد این فضا در داخل خانه استفاده کنند.

استند گل می تواند زیبایی دو چندانی به چیدمان منزل شما ببخشد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید می توانید یک پایه مناسب برای گلدان های خود انتخاب کنید و بخشی از پذیرایی را به گل و گیاه اختصاص دهید. با ما همراه باشید تا شما را با چند نمونه زیبا از استند گل آشنا کنیم.

 گل و گیاه یکی از مهره های کلیدی در زیبایی چیدمان منزل و اداری هستند. انتخاب گل های برگ درشت کنار سالن و همچنین گیاهان فانتزی و کاکتوس ها گزینه خوبی برای نشاط بخشیدن به فضای خانه هستند. باید بدانید که برخی از گل ها محیط را سم زدایی می کنند و هوا را برای تنفس تمیز می کنند. 

اگر گلدان های کوچک و سبک دارید می توانید از پایه های چوبی مانند مثال بالا استفاده کنید که می توانید در هر طبقه یک مدل گلدان قرار دهید. اگر فکر می کنید گلدان های شما سنگین هستند و امکان شکستن پایه وجود دارد، می توانید از پایه های فلزی برای نگهداری گلدان ها استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: